środa, 13 stycznia 2010

YOUTUBE-MOJE MAKIJAŻE

Kilka tygodni temu mhm... chyba nawet miesięcy założyłam konto na youtube. Miałam tam dodawać swoje filmiki ale jakoś tak wyszło że przeznaczyłam je na metamorfozy stardoll [oczywiście bez hasła ;p]. A więc jeśli chcecie je obejrzeć to zapraszam na mój profil >>Ashuxashux<< Przy okazji możecie mnie zaprosić do znajomych.Aha jeśli zdecydowalibyście się na taki film z waszym udziałem bardzo zgłaszajcie się i czekajcie aż odpowiem.Wstawiam tutaj tak dla wglądu jedną z moich twórczości xd :

3 komentarze:

Emisia1 pisze...

ooo Fajnie, że też robisz takie metamorfozy na You Tube.
Mam nadzieję, że nie odgapiłaś tego pomysłu od nas ;P
Przynajmniej będzie mała konkurencja ;) Zapraszam na nasz kanał. Robimy metamorfozy już od 7 miesięcy.

http://www.youtube.com/user/abcostardoll#p/u/0/zGlT2k0qhNY

Polskaaaaa pisze...

nie nie odgapiłam ;p nawet nie wiedziałam że wy też robicie =O chętnie zobaczę ;)

Ada (Candy.Ada) pisze...

Ja mam 3 lutego, ale wypaaas xD
- Candy.Ada

http://promo.mondogames.com/promo/MondoZoo/en/468x60_5.gif