piątek, 12 marca 2010

ZBIERAMY NA SS

Od pewnego czasu wchodzę na pewną stronę, w której zbiera się profity [punkty]. Jak się uzbiera 500 profitów można wymienić to na doładowanie 5 zł do jakiejś sieci np. Orange, Plus itd. Profity zbiera się za oglądanie róźnych stron i wypełnianie ankiet. Strona sprawdzona przeze mnie więc śmiało. Ja już dostałam 5 zł doładowanie. Co prawda są negatywne cechy - długo się trochę zbiera ale też pozytywne -  doładujesz możesz wykupić sobie ss :)
W rejestracji najlepiej podać prawdziwe dane.
                                        >>KLIK<<

Więc tak... :
5,10 oraz 15 osoba, która się zarejestruje i napisze tutaj w komentarzu swój nick na stardoll oraz, że się zarejestrowała dostanie ode mnie prezencik :]   


Nagrody otrzymały:
  • martusia5066 

6 komentarzy:

niecierpliwa pisze...

Zarejestrowałam się :)

Niecierpliwa

Anonimowy pisze...

a więc ja też ;]

Missofdiva

Julu pisze...

ja też się zapisałam

Anonimowy pisze...

ja się zapisałam ;P


avrillka-doll54

Anonimowy pisze...

zarejestrowałam się ;) widzę, że jestem piątą osobą więc czekam na prezencik ^^ mój nick to martusia5066

Anonimowy pisze...

ZAREJESTROWAŁAM SIĘ.
GUUZZYY

http://promo.mondogames.com/promo/MondoZoo/en/468x60_5.gif