sobota, 4 lipca 2009

O NIE POMÓŻCIE

Kupiłam przed chwilą sukienkę za 8 sd, wchodzę do mojego apartamentu, wyjmuję ją z papierowej torby, zakładam na medoll, zapisuję i wszystko jest ok.Gdy weszłam na stronę główną aby zagrać w Graj & Zarabiaj a później w mój apartament nie było już jej.Co się z nią stało?? A więc tak zamiast sukienki kupionej w Starplazie pojawiła mi się sukienka z Hannah Montana The Movie ta którą można było zdobyć za 0 sd.Pomóżcie czy u was też tak kiedyś było?Zabrało mi kase a tylko podwoiło sukienkę za 0 sd.Sami zobaczcie :

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

jak ktoś jest tak głupi jak ty...Ja nie kupywalam tego bo mam za free ty nie popatrzylas i masz łysa pało ....

Polskaaaaa pisze...

yyyyy ty chyba nie rozumiesz :/ ja ją już miałam za free tylko kupiłam INNĄ sukienkę za 8 sd a podwoiło mi tą za 0.Zamiast dostać tą co kupiłam powtarzam INNĄ dostałam jeszcze raz tą za O sd. I kto tu jest głupi?? Czytaj ze zrozumieniem :/

http://promo.mondogames.com/promo/MondoZoo/en/468x60_5.gif