piątek, 31 lipca 2009

PROSZĘ KOMENTUJCIE!!

Czy ktoś poza mną czyta tego bloga?? Czy ci którzy są w obserwujących wiedzą dlaczego się tam dodali?? Czy ktoś komentuje notki?? No tak właśnie w tym problem :/ Chyba raz na miesiąc widzę komentarz pod jakąś notką.Można by je wszystkie zliczyć na palcach u jednej ręki.Dobra wiem o tym że są inne blogi lepsze od tego i że nie chce się wam komentować każdego bo ich jest full.Ale powiedzcie mi po co ja się męczę z tymi spoilerami? Może zacznę je podpisane kopiować z innych blogów tak jak to robią niektórzy? Już myślałam o zlikwidowaniu bloga lecz tak dużo już osiągnęłam. Mówię o odwiedzających i obserwujących jak dla mnie to już dużo i bardzo się z tego cieszę.Również na najlepszych blogach o stardoll zajmuję 17 miejsce ze 100 możliwych.Proszę tylko o jedno komentujcie chociaż czasami notki. A jeśli chcielibyście aby ten oto blog był na lepszym miejscu w topliście kliknijcie na ten obrazek z różowym tekstem.On także znajduje się po prawej stronie bloga.
Najlepsze Blogi o Stardoll

1 komentarz:

elevennastygirl pisze...

Mi sie podoba twój blog :)
będe na niego zaglądac częsciej ;p

http://promo.mondogames.com/promo/MondoZoo/en/468x60_5.gif