wtorek, 16 lutego 2010

LIMITOWANA TOREBKA LE

Jednak to nie błąd. Znowu do wybranych osób trafiły maile z limitowaną tym razem torebką LE. Ja niestety nie dostałam żadnego maila na moich wszystkich kontach. Ale torebką mam bo kupiłam za 60 sd w starbazaar Bisiuka. Sprzedaje ona co kilka minut tą torebkę więc jeśli macie ochotę kupić zapraszam.
To nie wszystko napisałam do admina w tej sprawie i on mi szepnął pare informacji :] Dokładnie napisał " To była oferta do wybranych użytkowników ale nie martw się jedna z następnych trafi także do ciebie. Każdy będzie miał szanse" Oznacza to, że to jeszcze nie koniec limitowanych ubrań :]

2 komentarze:

Avalanche. pisze...

OMG! tak napisal?! muszę zbierac stardollary!

Wrapping. pisze...

ooOoOo. WOW;)

http://promo.mondogames.com/promo/MondoZoo/en/468x60_5.gif