poniedziałek, 22 lutego 2010

SZUKAM WSPÓŁAUTORA BLOGA

Szukam osoby, która będzie chciała się zająć razem ze mną blogiem czyli być współautorem. Przede wszystkim ma się znać na spoilerach, musi umieć podpisywać obrazki [nie koniecznie ale najlepiej aby umiała] i pisać bezbłędnie. Najważniejsze jest zaufanie. Ta osoba będzie pisała o spoilerach i darmówkach. W komentaezu piszcie kto się zgłasza a ja ze wszystkich osób wybiorę 2 lub 3[zależy ile się zgłosi], które będą prowadziły tego oto bloga.
CHCIAŁABYM TE OSOBY WYBRAC JESZCZE DZISIAJ WIĘC DO ROBOTY.

18 komentarzy:

Kuka pisze...

Ja bym chciała ale tylko darmówki bo ze spoilerami to dużo roboty jest.
LoLKariiLoL na stardollu

strawberry swing pisze...

Ja bym chciała ;))

Pauly xD pisze...

zgłaszam się ;)

MissPrincessek

Anonimowy pisze...

hej mogla bym być współautorem bloga ; ) . Nazywam się GabiSsS29 ! .. Mam tylko jedną zalęte ponieważ nie umim szukać spoilerów ; (

Dzasta09 pisze...

zg
DZASTA09

Bellus789 pisze...

Ja się zgłaszam -Bellus789

Latina019 pisze...

Jaa bym mogła ;) .

roxii12 pisze...

a BARDZO BYM CHCIAŁA NA STARDOLL JESTEM JAKO ROXII12!

roxii12 pisze...

jak chcesz to ja bym mogła prowadzić ten blog razem z tobą! :)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się chciałabym prowadzić z tobą ten blog:)
Na stardoll jestem pod nick MichowskaEmilia więc jak chcesz to mnie sprawdź.

Julu pisze...

http://cdn.stardoll.com/flash/items/0/19154.swf

tam jest całkiem ładna bluza( mi osobiście się podoba ale nie wiem czy tobie)

pozdrawiam joko-loko

Anonimowy pisze...

Ja chcę ;d
Na stardoll jestem miss-lala136

Daria pisze...

ja też się zgłaszam a jak się szuka spoilerów to też wiem :)
na stardoll darcia1412

Niezapominajka pisze...

No hmmm ciekawe kto by chciał

no oczywiście że Irma :)

Daria pisze...

a kiedy będą wyniki ???

kirea_sweet pisze...

Ja chętnie zajmę się prowadzeniem z Tobą bloga. ;)
Możesz sprawdzić jak sobie radzę na kirea-stardoll.blogspot.com

Baaardzo bym chciała żebyś mnie wybrała ^^ Mogłabym zrobić np. szablon na bloga. ;)

Polskaaaaa pisze...

wiesz już wybrałam jedną osobę ale ona nic nie piszę :/
jeśli nie napiszę żadnego posta do jutra to wybiorę inną ;P

Anonimowy pisze...

ja chce to znaczy brzydula 1100 plis wiem że to było dawno ale może jeszcze coś da się zrobić

http://promo.mondogames.com/promo/MondoZoo/en/468x60_5.gif