sobota, 29 maja 2010

HB i konkurs !!


Dziś rano weszły buty HB o nawet (podkreślam nawet) przystępnej cenie : 7 sd
Są ładne jak dla mnie ;D A wam się podobają ?


A teraz konkurs

Na dole widzicie pewnie 5 liter i gwiazdki.Pod każdą gwiazdką kryje się litera.Macie zgadnąć kogo imię(chodzi mi o gwiazdę) jest poniżej ;D

L***a L**is

PIERWSZA OSOBA OTRZYMUJE 5 SD


Aby wziąść udział w konkursie musisz być obserwatorem bloga.

Prawidłową odpowiedź podała Aden_Ikar. Zgłoś się w mojej księdze gości.

17 komentarzy:

Haniaszy pisze...

Nie zbieram HB i dobrze - byłoby mi żal wydać 7$D na takie brzydkie buty... :F

A chodzi o Leonę Lewis, prawda? ;)

Aden_Ikar

Just My Delicious pisze...

odpowiedź: Laura Levis

Just My Delicious pisze...

LEONA LEWIS! :)

Paula pisze...

ODP: Leona Lewis

Hildaa pisze...

mój nick. Dunia_11

Hildaa pisze...

Leona Lewis :>

stardoll i nataliab11 pisze...

leona lewis??? ;)
(mój nick na stardoll to nataliab11)

OluS_11 pisze...

Leona Lewis.!
Mój login na stardoll to MissAlexis122

Allesandra92 pisze...

Leona Lewis

Allesandra92 :)

MissNicol_2009 pisze...

lEONA LEWIS
anka271

MissNicol_2009 pisze...

Leona lewis

anka271

alexa235 pisze...

lEONA lEWIS

alexa235 pisze...

Leona Lewis nick alexa235

Natuska95 pisze...

Leona Lewis

Anonimowy pisze...

Chodzi oczywiście o Leonę Lewis :)

- Malicess

muffin . pisze...

leona lewis

Anonimowy pisze...

Leona Lewis
Madzikxx

http://promo.mondogames.com/promo/MondoZoo/en/468x60_5.gif