niedziela, 2 maja 2010

Mam już tego dość!!

Teraz jakaś gosiai00 podszywa się pode mnie...
Co ja jestem?? Jakimś śmieciem, którym można sobie rządzić?
Nie!!! mam już tego dość. Kilak osób pytało się  mnie czy to moje konto a ona dzisiaj do mnie pisze:
" ...Fajnie się pisze do swojego konta,jestes moim naj kontem... "

Mam już tego wszystkiego dość...
Po tym wszystkim co przeszłam czasem chcę odejść ze stardoll.
Może najlepiej usunę konto?? Nie! Nie będę tego robiła tylko z powody jakiś głupich dzieci : /

 Doszło coś nowego:
Zaczęła mnie wyzywać, że konto Polskaaaaa jest jej kontem a ja je ukradłam!
TO NIE PRAWDA!!! NIE WIERZCIE JEJ!! ONA WYŁUDZA HASŁA!!

4 komentarze:

Haniaszy pisze...

Zgłosić - usunąć - zapomnieć.
I bez tylu nerwów, szkoda na to czasu, no i złość piękności szkodzi ^^
Nie przejmuj się tak :)

Tweedy pisze...

poprostu dzicko NEOSTRADY

Polskaaaaa pisze...

haha dzięki ;]
tyle, że ona do mnie co chwile wypisuje, że jej kono ukradłm itd. :/
a jedno zgłoszenie nic nie da...

Mileniczka pisze...

Pff .. Co za dzieci .. O.o
Ludzie się nudzą, naprawdę !
Nie przejmuj się takimi dziećmi NEO .
Po prostu szkoda na nie słów .. ;/

http://promo.mondogames.com/promo/MondoZoo/en/468x60_5.gif