piątek, 4 czerwca 2010

Chamstwo... kto by się spodziewał :/

Nie no to jest po prostu chamskie... Kopiowanie... Co jak co no ale blog stardoll.ocom.pl ??
Pamiętacie konkurs "Nowa Twarz" ??
Zrobiłam go 27 maja. A tu co?? Wchodzę na bloga Lucas_Poland a tu ten sam konkurs, ten sam obrazek... Tylko , że dodany 3 czerwca... 
Przepraszam bardzo ale ja się męczyłam trochę żeby znaleźć odpowiednie twarze gwiazd, wielkości zdjęć musiały być identyczne... mogli by chociaż napisać , że obrazek z mojego bloga... a tu nic... :/ 

Co innego gdyby to był blog jakiejś innej osoby, która ma w obserwatorach 3 osoby...
EDIT: Sprawa wyjaśniona. 


12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

no serio chamstwo!

xddd pisze...

No hamy !

Tweedy pisze...

ale żal...

sanxra pisze...

o lol ;/ nie martw się ;* jak chcesz to daj znac i napisze o tym na blogu i nie będzie mu już tak fajnie :*

Misamanda11 pisze...

ja dzisiaj rano przegladalam rozne blogi,bo ten link na te darmowki moj komputer nie akceptowal .. i widzialam ten blog i bylam zdziwiona :( Ale naprawde ten ktos postapil naprawde po chamsku ... Jak by nie mial wlasnych pomyslow na konkurs :( żal...

justnie pisze...

chamy i tyle! jak tak to piszą, żeby od nich nie kopiować, bo się napracują, a tu co!!!

Angela_149 pisze...

Hamstwo! , a niby taki oryginalny! , a potem będzie że ty skopiowałaś, ham i tyle, nie martw sie ;*** ;/

Allinnes pisze...

Ale to bloOondina napsiała nei LUCAS !! Zoabzccie Autor !

Konrad pisze...

Sorki, ale to nie ja dodawałem ten konkurs. Nie wiedziałem, że obrazek jest z innego bloga.

Polskaaaaa pisze...

Lucas:
Tak wiem...
Sprawa jest na szczęście wyjaśniona.
Pisałam z Martyną i już wszystko wiem :)

Pat pisze...

lol o.0

Weronixool pisze...

Ellooł
znam go
przecież to
jakieś brzydalstwo !
chyba ma inny blloog ...

http://promo.mondogames.com/promo/MondoZoo/en/468x60_5.gif