czwartek, 3 czerwca 2010

Wszystko się za przeproszeniem wali :/

Nic ciekawego dzisiaj : /
SS mi się skończyło, stardollarów brak, wszystko co się pokazuje w starplazie jest dla SS, problemy z chłopakiem w realu ... Nikt nie wie jak ja się czuje. Płakać mi się chce... ;(
Jedyne co mi dzisiaj poprawia humor to słuchanie muzyki [chociaz niektóre mnie bardziej dołują] no i oczywiście pisanie do was ; )

Dziękuje wszystkim, którzy czytają tego bloga i komentują notki pisane przeze mnie oraz inne autorki bloga.
Choć zauważyłam , że Vanilette. przestała pisać... nie wiem, co się z nią dzieje napisałam do niej na stardoll - nie odpisuje mi ...

Eh... aktualnie słucham piosenki z Erovision 2010 bo strasznie mi się spodobała. Nie wygrała ale ma w sobie to coś. Zresztą sami oceńcie:

3 komentarze:

Julu pisze...

ale na dzisiaj miał być strój Hanny Montany darmowy

Julu pisze...

a nie to jutro są te darmówki

magiczna. pisze...

Co do Vaniliette-może wyjechała?
http://darmowkowo-stardoll.blogspot.com/

http://promo.mondogames.com/promo/MondoZoo/en/468x60_5.gif